torsdag, juli 21

Den oranga

H&M jobbar (för ovanlighets skull) snabbt. Jag fick hem min cashmeretröja idag. Tänkte visa hur den tar sig ut för dom som klicktvekar. Mitt hår? Tja, regntunga skyar, say no more.

Angående tröjan då. Jag valde en storlek större (40) än vad jag brukar ha. Vilket känns som en gott val, om man inte vill ha den helt slimmad. Det är en ganska kort tröja. Lite längre bak än fram. Med knyt i nacken. Mjuk och go. Jag gillar den skarpt och klipper av lappen.... nu!

Framåt. 
Bakåt. 
Åt sidan.
Nära.

11 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skådar mitt norra öga? Har du makens skjortor i DIN closet????
Det hade jag aaaaldrig tillåtit. ;)
/Barbro

Sara sa...

Okej, du passar i orange. Skitbra.
Det är möjligt att jag måste sluta läsa din blogg nu.

*grön av avund*

Linda K sa...

barbro: VÅR closet kära du, VÅR closet ;)

sara: HA HA HA! nej snälla, bli kvar.

Ulrika sa...

LIKE på den där hörrödu. Är det H&M? och attans vad bra du passar i orange, jag tycker vi ser ut att ha så pass lika färger så då MÅSTE jag göra det också. Ska testa denna tes snarast!

Linda sa...

Jiiihaaaa...vad fin den är!

Linda K sa...

ulrika: det är cashmere från H&M, yes sir! :D

linda: :D

Atomflickan sa...

Min är på posten nu! Ska bli intressant, jag tog nämligen min vanliga storlek och har ätit för mycket under semestern.

Vesnas vardag sa...

Gud så snygg!

Linda K sa...

atomflickan: funkar säkert fint! :D

vv: mmm, den är inte dum :)

Librarybeth sa...

Bravo, då kan jag nog rikta in mig på den samma. Finfin!

Linda K sa...

librarybeth: :)