lördag, juli 16

Spanien vi minns - the other part

För ovanlighetens skull med kläder på.
Home sweet home.
Café con leche.
Och så lite godsaker till.
Arigato San - vår bäste vän i Spanien.
Tonfisk blir inte bättre.
Men HERREGUD så gott.
Inte mycket barhäng, men den här såg cool ut.
Rosig med rosé.
Vi hann med en del kultur också. Det här är en typsikt kulturell fisk.
Vi firade ett födelsedagsbarn.      



Jag och mina väninnor tog raska morgonpromenader.
Jag blev inspirerad av Minna och började också fota siffror.
När vi inte badade i havet badade vi på andra ställen.

Lass die Sonne in dein Hertz.

Så här i festivaltider låtsades jag att badbandet var nåt annat. 

Med hjälp av dessa klarade vi det nödvändigaste.

Guldfötter.
Gissa om vi hängde på lekplatser?



6 kommentarer:

Silje sa...

Så ut som en herlig ferie! Det badelandet har jeg vært på, for sånn der kanskje 20 år siden ;)

Linda K sa...

silje: barnens favorit :D

Yohanna i Las Palmas sa...

Här kommer hälsningar från just Spanien. Kom förbi här i från Second time och ville säja hej.
Hälsningar
Yohanna

Atomflickan sa...

Ser ut att ha varit en riktigt toppenbra resa.

Linda K sa...

yohanna: hoppas du hade lika bra som vi! :D

atomflickan: till fullaste belåtenhet :)

Anna sa...

å vad jag gillar kortet på dig och rosén!