söndag, juli 31

Förfall

11 kommentarer:

Åsa sa...

Nääääe!!!!

Livet runt 30...5 sa...

Men ack så bekvämt när man hasar omkring där ingen ser en.

A sa...

NEEEEJ! Alltså. Det där kommer aldrig hända mig, det får det bara inte. Inte ens mina barn får ha sådana, det gååååååår inte!

Sara sa...

Hehehe, som ni mobbade mig - nu är det payback ;)

Linda K sa...

alla: ha ha, ni tror väl inte på allvar att jag använder dom? ;D fick kväljningar av att bara stoppa ner fötterna för bildens skull.

Sara sa...

Men vi har bilden, muahahaha - som vi såklart skickat till stureplan.se ;)

A sa...

Linda K: Alltså jag blev väääääldigt chockad! Tack jösses, nu behöver jag inte sluta betrakta dig som en stilikon!

Anonym sa...

Omg! Jag trodde på allvar att det var kört (det går ju ändå så trögt att få upp bloggen, varför?)! Nu kommer jag drömma mardrömmar.

Anonym sa...

...eller bara lite praktisk

Lotta sa...

Lotta: Jag säger bara en sak:

Pisse-tofflor a la 2000-talet

Linda K sa...

alla: dom. är. h.i.s.k.e.li.g.a.