söndag, maj 15

Idag...

åt jag: ehum... pizza. Vi orkade inte laga.
lyssnade jag på: dottern, hon är aldrig tyst
tittade jag på: Kung fu Panda.
skrattade jag: maken när han berättade att dottern stoppat gurka i datorn usb-port.
sjöng jag: Jag är en gummibjörn...
köpte jag: noll och nada.
påbörjade jag: röjning av vind.
lyckades jag: näst intill slutföra röjning av vind.
avslutade jag: en hel pizza.
fick jag: köra nya bilen för första gången. Det gick vägen (HA HA HA)
valde jag: rött nagellack
lyckades jag: övertala maken att slänga en massa skräp från vinden som han håller kärt.
misslyckades jag: med att stryka det skrynkliga i tvättkorgen. En annan dag?
ångrade jag: inte att jag sprang igår när det inte regnade.
höll jag på att: fastna på vinden bland alla kartonger.
blev jag glad: när bror ringde och bjöd på  middag!
blev jag arg när: maken suckade Släng alla mina saker, gör det bara. 
provade jag: min bikini. Nåja, det är väl nån månad kvar tills den ska på på allvar...
ville jag: inte att dagen skulle ta slut.

Inga kommentarer: