tisdag, maj 24

Love this little sucker

Att ha mobil och passerkort i, ta mig tusan.


7 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill oxå ha ;-)

Anonym sa...

Var???

PiaL sa...

Snygg och säkert väldigt praktisk, det är inte ofta man ramlar över den kombinationen! Men blir inte korten avmagnetiserade när du förvarar dem tillsammans med mobilen? Själv har jag råkat ut för det alltför många gånger...

Linda K sa...

anonym och anonym: den fanns i H&Ms fashion against aidskampanj för ett tag sen. tror inte den finns kvar.

whynja: det är jobbkortet alltså, det tror jag inte är särskilt ... magnetiserat?

PiaL sa...

Ah! Ni kanske har såna däringa moderna kort med rfid och allt vad det nu kallas. Vi kör någon slags kombination med chip och magnetremsor (det där svarta strecket på baksidan). DÅ kan det sluta funka...:/

Linda sa...

Älskad här också!
Mobil, en nyckel och en glasspeng- och man klarar sig i lekparken flera timmar :-)

Linda K sa...

whynja: ah. isåfall går jag till säkerhetsstaben här och får mig ett nytt :)

linda: perfa!