fredag, maj 27

Style by Linda K

Hej Linda!
Den här sidenklänningen från "Jade Jagger for INDISKA" har jag tänkt att jag ska ha på en fest nästa helg. Juni kan ju vara lite kyligt så jag funderar på vad jag ska ha till, en sjal eller en finare kofta? Vilka andra accessoarer kan man piffa till outfiten med? Har du några bra tips? (det är jag övertygad om att du har!)

Hälsningar,
Maria



Hej Maria!
Jag får lite Mad Men-vibbar av den här klänningen. Vilket är fab!  Eftersom klänningen är så mönstrad tycker jag att du ska ha en enfärgad pashmina eller "nätt" kofta till. Koftan får gärna vara åt det Chaneliga hållet. Då blir det lite mer kavaj över den. Absolut klackar till. Och nån söt liten kuvertväska. Jag tror det blir jättefint med ett kort halsband, som sitter i halsgropen typ.

Nåt sånt här kanske?


Håller tummarna för fint väder! :)
Linda

5 kommentarer:

AnnicaB sa...

Nice kombo. Får verkligen smita in på stadens Indiska och se om den där fina klänningen finns kvar!

Maria sa...

Tusen tack för tipsen! :-)

Hon som gick sa...

Åh vilken fin kombo - från vilken butik kommer koftan?

fröken L sa...

Linda, du borde starta en tidning! Eller ge ut en stilbok!
Tänk att få "Style by Linda K" i glossigt papper...

Linda K sa...

annicab: jag har också missat den, ser jättefin ut!

maria: tack själv för att du frågade, jättekul :)

hon som gick: den finns i H&Ms webbshop.

fröken l: åh gulle, tack :D