fredag, maj 20

Vems sköte? Mitt, eller?

Det slår mig att jag just inte har någon aning om vad helgen "bär i sitt sköte" (bara för att det är ett av de märkligaste uttrycken ever måste jag använda det). Följande skulle kunna... ja... vara i skötet:
  • Maskin-Expo (mindre påhejat av yours truely)
  • Hemmafix i trädgården
  • Hemamfix inomhus (inte om det är sommarväder)
  • Invigning av utomhusbadet (om det är sommarväder)
  • Införskaffande av kostym till bonussonen
  • Om införskaffande av kostym till bonussonen - kanske ett COS-besök?
  • En springtur (obligatoriskt)
  • Inköp av stor studsmatta ( oh I wish)

4 kommentarer:

Linda sa...

Aaaah...en springtur är nog i skötet här med.

HannaPanna sa...

Min sambo är på Maskinexpo och ställer ut sandspridare :)

NotSoMuchOfACosFanAsLindaKFan4Ever ;) sa...

Jag fattar inte att du inte vill till Maskin-Expo ;-)

Jag var på COS idag, jag var nästan ensam förutom några hundra andra. Jag såg inte ens några kläder för alla människor, och då är jag ändå hard core när det gäller shopping! Tänk dig kaos vid Centralen i rusningstig, så var det :-)

Men åker du dit, berätta gärna om det är mindre folk där! Själv tänkte jag försöka härda ut nån vecka till tills det lugnar sig..

Linda K sa...

linda: grymt!

hannapanna: jag tror inte att vi kommer att hinna... ;)

notsomuch...: kan tänka mig... tar det nog också rätt soft, tills det lugnat sig :)