torsdag, maj 19

Finfina grejer - tack tjejer! *

Vad fröjd att komma hem till en postlåda med paket i!

Jag blev till slut tvungen att förbarma mig över den übersnygga kittfärgade jätteskinnväskan som hängt alltför länge på en stolsrygg i Missys bloppis. Den kom fint förpackad och jag känner redan att det är min BFF i sommar.

Och så har jag fått ett armband av Mis(s)match! Du borde starta business med dom där. Jättefint, älskar´t. Tack snälla!
Ni ser ju hur lycklig jag är!
* Jag inser att det är rätt hög töntfaktor på rubriken. Men jag var så lyrisk i skrivande stund att ett käckt rim kändes helt på sin plats.

8 kommentarer:

anna sa...

du minns (kanske för du har ju bott här i krokarna..?) Bälinge tjejer - finfina grejer!

Sara sa...

Missy packar finast av alla :)

Linda K sa...

fru a: njaee... det tror jag kanske inte... men för all det :D

hedgehog: :)

Missy sa...

Vassego'! :-)

Linda K sa...

missy: :D

Frida sa...

Yeah, jag fick också ett armband på posten i dag, hon är ju för göllig den där Mis(s)match!

Linda K sa...

frida: dot och hon är helt fab!

mis(s)match sa...

Glad att du tycker armbandet är fint. Kanske jag ska sälja lite om det finns interesserade! De får i så fall maila mig!