fredag, maj 20

Kanske när lönen trillar in

Man börjar ju bli rätt sugen på COS nu...

9 kommentarer:

Sara sa...

oh ja!! Älska COS :) Har dom öppnat förresten?

Linda K sa...

hedgehog: jag undrar om dom inte öppnar idag?

lär ju vara tokigt, jag väntar några dagar :)

Vesnas vardag sa...

Åh, de slår upp sina dörrar idag. :)

Linda K sa...

vv: worth waiting for :)

Librarybeth sa...

Och vi landsortenbor får bara sukta eller kommer de månne finnas på webben också... fint är det iaf. psst. fin blå skugga tycker jag, blinka EXTRA mycket på fikat!!!! Lova det.

Malin sa...

Ja, galet sugen.

Linda K sa...

librarybeth: en anledning att komma till storstan! tack, jag blinkar vilt här, har ju mitt naturliga ticks till hjälp ;)

malin: !

Unknown sa...

Jag gick in där i Barcelona, och helt seriöst fanns det inte ETT ENDA plagg därinne som jag ville ha.

Jo, en rosa klänning med puffig knälång kjol, den var rätt men fägen märklig (skitigt rosa...)
Jag blev riktigt besviken!!
:(

När kläderna är antingen överprisade t-shirts, eller har så märklig skärning att de bara är märkliga (lite av typen "jag har så konstiga plagg att du inte fattar hur inne jag är!!") så vill jag inte vara med. Handla bara för att "jo, det är COS!" känns ju bara lame.

Linda K sa...

skåne: ha ha, ojdå. jo men jag gillar deras kläder. men det är väl lite som med alla butiker, ibland hittar man hur mycket som helst, ibland ingenting. bättre lycka nästa gång?