måndag, maj 30

Klargörande

Jag ser permanentad ut på dagens outfit. Det är jag inte.

2 kommentarer:

Linda sa...

Kära Linda. Som du kanske vet så har min kära make råkat slänga alla mina sommarskor i återvinningen. Snäll som jag är så kastar jag inte maken där också, men däremot så ska jag köpa nya sandaler.
Problem: typ tio par sandaler för olika tillfällen ska ersättas av ETT par.
Om du bara fick välja ett par sandaler, vilka skulle du köpa?
Jag tänker platta med breda och färre remmar och de måste vara i skinn.

Linda K sa...

linda: jämmer och elände! du är snäll som behåller honom. jag skulle garanterat köpa ett par svarta ballerinor. fast det är ju inte sandaler förstås. kanske nåt sånt här då: http://www.rizzo.se/system/search/product.asp?id=230&b=38&page=4&rnum=56
somriga och fina till både vardags och småfint. may the shoe force be with you!