onsdag, maj 4

Gammal ost

Härom kvällen slarvkollade jag nåt gammalt avsnitt av Fringe. Där passagerarna i ett plan smittades av något i luften och liksom... smälte? Det var bara skelett och slamsor kvar av dom när dom landade. Själv har jag just ätit en frukostmacka med god men märkligt doftande ost på. Och jag tänker att det är bäst att jag tuggar rätt mycket på ett SB12-tuggummi nu så att inte ångorna når mina medpassagerare på planet till Umeå. Det vore trist om dom också började smälta...

3 kommentarer:

Librarybeth sa...

Ja man ska vara en god medmänniska!

Miss Upsey Daisy sa...

Min kollega äter alltid böcklingpastej såfort hans fru är borta. För att han luktar för mycket. Så får han inte hångla.

Linda K sa...

librarybeth: !

miss ud: man får sällan det när böckling är involverad.