fredag, maj 13

Dagens doja

Swedish Hasbeens hjärta H&M

11 kommentarer:

Frida sa...

suprosnygga ju! pepp! pepp!

Librarybeth sa...

Colour me beautiful typ ba! Snygga!

Solrosfrö sa...

Schnyggish!

Linda K sa...

frida: peppen!

librarybeth: :D

jessika: danke!

Vesnas vardag sa...

Men åh, jag skickade tilbaka mina 38:or. Och fick vänta 2 veckor på att 39:or skulle dyka upp i shoppen. Så i Juni kommer de då äntligen. ;-)

Vesnas vardag sa...

Klämmer inte dina där emellan hud och remmar?

mis(s)match sa...

Jag väntar fortfarande på mina i beige, men beställde istället ett par vita som är på väg... äntligen!

Birgitta sa...

jag tog de andra i rött, super sköna:)

Linda K sa...

vv: inget kläm alls, jag tycker dom är lika sköna som vanliga hasbeens.

mis(s)match: den som väntar på nåt gott...

birgitta: :D

Anonym sa...

Hvordan er størrelsene på disse? Vet du hvordan den andre modellen sitter (den røde, lave modellen)? Fortsett med "dagens sko"-postenen dine. Soooo inspireing!! /Stine

Linda K sa...

stine: jag tog min vanliga storlek och det fungerar utmärkt! dagens sko it is :)