onsdag, augusti 11

Tack men nej tack

Hej Linda,

Ber om ursäkt för sent svar. Din faktura är makulerad, och din rabatt för tipsade vänner är återinförd på ditt Campadrekonto. Tyvärr kom varorna från leverantören senare än beräknat och ej fulltaligt antal. Ber än en gång om ursäkt för din väntan. Får hoppas du hittar nya spännande kampanjer framöver att utnyttja rabatten på.

Med Vänlig Hälsning
Campadre


Det är brutalt tveksamt om jag kommer att se mig om efter nya spännande kampanjer.

9 kommentarer:

Åsa sa...

Jag bojkottar numera Campadre. Sååå trött på deras strulande!

Linda K sa...

flicka: ja det är tråkigt. idén är ju god, men det måste funka också!

Malin sa...

"Nya tveksamma kampajer" kanske?

Anonym sa...

Har försökt beställa därifrån två gånger. Och samma sak båda gångerna: besked efter många veckor om att varan jag beställt och betalat för är slut. Suck.
/M

Linda K sa...

malin: typ.

m: dåligt skött av campadre!

Jossan sa...

Jag kommer aldrig att beställa från dem mer. Alldeles för lång leveranstid och i princip omöjligt att komma i kontakt med dem osv. osv.

Linda K sa...

jossan: deras normala leveranstid, alltså det man får angivet när man köper varan, tycker jag är ok. men resten håller jag helt med dig om!

Sofia sa...

Har också bråkat med campadre, om en väska som enligt sidan och den första fakturan kostade 325:-. När påminnelsen kom så kostade samma väska plötsligt 598;- och idioterna på kundtjänsten gjorde inget åt det. Googlade fram numret till vd'n och störde honom på semestern. Fick numret till en Matts som fixade allt på en gång! Men deras kundtjänst är verkligen dålig...

Linda K sa...

sofia: frågan är hur länge det funkar att bedriva verksamhet med sånt kundbemötande...