lördag, augusti 14

Hög tid för en lista

Jag gör som Petra och listar saker och ting.

Bor: I hus.
Drömhus: Jag älskar huset vi bor i och har inga direkta behov av att byta ut det. Men visst, det kunde få ligga på en strandtomt!
Drömprojekt i nuvarande hus: Tvättstugan! And that´s about to come true.

Roligast huspysslan: Fixa och dona rent allmänt.
Inredningsstil: Ja jisses, hur ser det ut egentligen? Hemtrevligt brukar folk säga.
Bästa städprylen: jag önskar jag kunde svara samma som Petra, men det är jag som är dammsugarfreaket hemma hos oss. Dammsugare alltså.
Skulle jag aldrig ha i trädgården: plastmöbler, om dom inte är gälet snygga.
Favvoverktyg: öh... korkskruv?
Favvoplats i trädgården: Grythyttan.
Drömprojekt i trädgården: Växthus.
Roligaste trädgårdssysslan: Plocka blåbäroch smultron.
Tråkigaste: Såna där måsten.
Hängmatta eller trädgårdsgrupp: gärna båda.
Klipper gräset med: Maken har väl nån mackapär.

Odlar helst: mitt mullbärsträd!

2 kommentarer:

Sofia sa...

Jag snodde listan rakt av, såhär på morgonkvisten ;)

Linda K sa...

sofia: så rätt!