fredag, mars 12

Säg Mjau till livet

Jag är i smärre extas efter mitt första möte med min livs- och karriärcoach. Vad bra det var! Det är ju märkligt och fantastiskt att jag sitter inne med en massa svar men att det krävs en person som ställer frågorna för att jag ska se svaren och ta dom till mig.

Vi pratade intensivt i en och en halv timme och jag känner mig minst 20 kilo lättare. Det måste inte vara på vissa sätt, jag kan påverka.

Ja j**lar jag känner mig snudd på religiös. Och väldigt väldigt peppad!

11 kommentarer:

La Linda sa...

Wohoo! Gud va härligt! Vem var denna fantastiska människa? Och hur får jag en? :)

Solrosfrö sa...

;)

Johanna sa...

Wow! Ja... du LÅTER verkligen frälst ;)

Linda K sa...

lalinda: jag träffade min på ett seminarium. kan tipsa om henne när jag är klar :)

fröet: :)

joho: testa själv! :D

Jenny sa...

vad härligt. ibland behövs det nog någon som ställer de rätta frågorna så man kan hitta surdegarna i livet. trevlig helg!

No-one sa...

HÄRLIGT.

Sara T sa...

Vill också ha en! Tipsa när du kan! :)

Camilla sa...

åh vad härligt! grattis till dig!

Ulrika Gabriel sa...

Visst är det häftigt vad som kan hända bara någon ställer de rätta frågorna;-)?!?!
Från hon som brukar vara frågvis (Ulrika Gabriel Coach & Inspiratör)

Spader Madame sa...

Congrats på den!

Linda K sa...

alla: coach rockar :)