onsdag, mars 24

I-lands

Hm, jag borde twittra. Då behöver jag en snajsigare mobil.

6 kommentarer:

A.K sa...

Jag med! Definitiiiivt en Ajfön!

Linda K sa...

ak: hm, ska bara få tag på en sån också...

JO sa...

...fast jag twittrar från min stenålders-Nokia. Men då är ju också min livsfilosofi att jag lever på samhällets tekniska överflöd. Nån måste ju ta hand om alla mobiler utan touchscreen och alla tjocka TV-apparater när de åtsidoläggs. Fast en iPhone vore nog trevligt ;-)

Linda K sa...

jo: jaså, jag är så otekniskt kunnig att jag inte trodde man kunde messa sina twitter?

Maria sa...

Du kan skicka sms till Twitter så du behöver inte sååå snajsig telefon (för att se andras och kunna svara smidigt behöver du kunna surfa i mobilen dock).

För mig går det t.ex. fint att twittra med min halvsunkiga Nokia 3120 classic. :)

Linda K sa...

maria: på så sätt. ja men då så vad väntar jag på? :)