fredag, mars 5

Inte alltid yta

Då och då får jag en tankeställare. Och inser att jag har det väldigt bra. Att jag kanske är dålig på att ta tillvara mycket av det som är bra. Tar det för givet eller noterar det lite passivt sådär.

Visst måste jag också få vara ledsen någon gång och känna att det är jobbigt. En stund. Men jag tror på att försöka se framåt och se positivt på saker istället. Att prata med andra om det som tynger. Så ofta det går.

Så, en kram till alla som behöver!

Så, nu ska jag strax bli ytlig och skriva om nåt klädesplagg igen.

9 kommentarer:

syster A sa...

Jag tar emot en. Jag behöver en sådan idag. Tack!

Kram tillbaka!

Linda K sa...

syster a: tack :)

Peace in mind sa...

Å ja me...sen väntar jag på att du bloggar kläder igen:)

Pia Wester sa...

Så tror jag de flesta känner ibland...

Linda K sa...

pim: du kan lita på mig ja ja ja du kan lita på mig :)

ffp: mmm.

Fröken Finemang sa...

Jag tänker sno åt mig en kram. Och tanken, att se positivt, se framtiden. Fick ett väldigt tyngande cancerbesked igår, men föräldrarna till barnet ifråga tänker att de blir tufft. Men det kommer bli bra. Och klart det kommer! Men oj vad jag pratat om det idag. Och ser nu framåt istället, ser det positiva. Det är väldigt mycket yta hos mig, inga klädesplagg dock! Det gör ju du så bra.Men ibland blir man bara ställd.

Att ta tillvara på det man har, och hur man lever, och att älska folket i närheten och njuta av livet, det ska man... Ska bli lite bättre på det. Jag tror många tänker som du. Jag vet att jag gör't. Men att läsa här, får mig att tänka till!
o så tar jag en kram o ser på ytlig tv. Känns bra! =)

Linda K sa...

ff: jag har inte upplevt sån tråkighet själv och jag kan knappt föreställa mig hur hemskt det måste vara. skickar massor av positivt tänk till er och vet också att det kommer att bli bra. kram!

Att ha det gott sa...

Jag behövde den idag TACK

Linda K sa...

att ha det gott: :)