måndag, mars 8

Go 40 go 40 go...

Jag har inte sett något avsnitt, men jag diggar t-shirten.


16 kommentarer:

Solrosfrö sa...

Def jag med!

Linda K sa...

fröet: yey!

Petra sa...

Hmm, jag tycker det lutar lite åt det desperata hållet.../Petra, 40

tant t sa...

Jag tokdiggar också...speciellt med för övrigt rockig outfit. Men maken ser bara en sliten och oduschad flerbarnsmamma i mjukisbrallor på ICA framför sig... Taskigt! ;)

Linda K sa...

petra: serien eller tishan?

tant t: :P

Malin sa...

Jag känner mig som prick 19 i år!

Hanna sa...

Tyckte väl den hade sina poänger, men skådisinsatserna var inte helt ok. Ingen serie man behöver följa tror jag.

Linda K sa...

malin: tonåring där... ;)

hanna: nä antagligen inte :)

Petra sa...

Båda :) (fast jag har inte sett serien)

Unknown sa...

petra: inte desperat, avslappnat! :)

Åsa sa...

Här kan du se avsnitten gratis, inte bästa kvaliten, men det funkar. Jag gillar serien!

Linda K sa...

åsa: får se om jag hinner med en serie till :)

Marre sa...

Cortney= Yummy!!

Linda K sa...

marre: jaså du? tycker hon fortfarande är VÄLDIGT mycket vänner :P

Marre sa...

Jag säger bara; MON PULL!!

Har diggat henne sen hon spelade Alex P Keatons flickvän i Family Ties. Hon blir dessutom bara bättre (läs hetare) med åren. För mig är Friends-Monica mest en parentes.

Linda K sa...

marre: HA HA HA! respekt!