onsdag, mars 3

Den har rem

Vadå, om jag får välja fritt? Ja, en sån här då.


13 kommentarer:

Sara sa...

Jag tar en också. ;)

Linda K sa...

sara: då ber jag om två!

Anonym sa...

...og en i cognac til meg, takk ;-)
/Merete

Linda K sa...

merete: Det ordnar jag!

Anonym sa...

Åhhhh - ja!

Bina sa...

Jag har sett bilder där Alexa håller en svart - den skulle jag vilja ha.

Laila och Johan sa...

Är det här man får önska?? Ja, tack en till mig också.

Sara sa...

Jaha, man får en bara sådär? Jag tar gärna en då. En svart. Eller rosa.

Linda K sa...

alla: alla får väskor!

Anna sa...

Jag tar en svart och en cognac.

Librarybeth sa...

Jaha, den finns i svart också, kanske rött? Och vad gäller det där med axelrem kan jag bara hålla med. Man blir tokig utan axelrem. Så är det bara.

anna of sweden sa...

Får vi mängdrabatt? ;)

Linda K sa...

alla: ös på bara!

anna of sweden: det får vi hoppas :P