lördag, november 14

Vad gör man inte

Jag tycker mig ha fått ett bloggryck. Så jag plockar mig helt sonika en lista från A.M.O.


DAGENS VILL HA: ett par ultimata klackar som jag inte har en aning om när jag ska använda.
DAGENS KLÄDSEL: numera pjamas (från Ikea!)
DAGENS SMINK: nada.

DAGENS FRISYR: rätt ruffsig.
DAGENS HÄNDELSE: fika hos svärföräldrarna.
DAGENS LÅT: ett axplock: då sa den tappre siste mohikanen, dream a little dream of me, pampampampaa little china girl.
DAGENS PLANER: att städa, vilket också gjordes.

DAGENS SAKNAD: en lämlplig klack.
DAGENS DUMMASTE: idioter som protesterar mot att ensamma flyktingbarn kommer till Sverige.
DAGENS SJUKA: det är ganska mycket snor i dotterns näsa.
DAGENS DROG: kaffe.
DAGENS ROLIGASTE: sonens förtjusning över att få en egen bärbardator på sitt rum.

DAGENS FAVORIT: ett rent hem, alltid lika skönt.
DAGENS KÖP: jag har verkligen inte köpt någonting.

DAGENS HUMÖR: rätt tillfreds.
DAGENS ORD: trasa.

Inga kommentarer: