onsdag, november 11

Gillar mjuka paket

Jag har köpt årets första julklapp.

Till mig själv.

8 kommentarer:

Sara sa...

Rätt prio tycker jag! Mycket lättare att glädja andra när man först glatt sig själv..

Frida sa...

hurra! vad får du?

Lisa sa...

Jag funderar just på att göra detsamma, Whyred Hendren men jag är så himla osäker på hur dom är i storleken.. vet att du har ett par? Normala eller små?

Linda K sa...

sara: ja så får det bli :)

frida: ingen aning! :D

lisa: jag har ett par, dom är helt normala i storlek :)

Enannan sa...

De allra bästa julklapparna är de till sig själv. Eller har jag missat något i konceptet nu?

Linda K sa...

enannan: inte alls, det är precis så. man vet vad man vill ha :)

Marit sa...

Klok strategi! Imponerad tänker jag sno hela ditt julklappskoncept.. Får man köpa fler åt sig själv?!

Linda K sa...

marit: there´s no limit! ;D