tisdag, juni 2

Stora ringar

Det blir åter igen tydligt att jag inte är 17 längre (även om jag ser ut som just den siffran :P ). Stora ringar. Alltså STORA ringar. I silver med stora svarta eller turkosa stenar i. Eller bara enorma silverblajor. Såna som hårdrockstjejerna hade när jag var i min ungdoms dagar. Verkar vara i ropet igen bland the famous mode bloggers. Jag har nog fått min beskärda del av megaringar (nej jag var inte hårdrockstjej, så mina ringar var inte riktigt så stora) för jag tycker inte det är speciellt fint. Alls faktiskt. Åtminstone inte på mina fingrar. Kanske för att jag är en guldig en. Kanske för att jag är för gammal.

Tur att alla får välja själva!

12 kommentarer:

Linda sa...

hahaha...säger hon som har en hel ROS på handen! ;P

Anonym sa...

Hi hi hi, jag tänkte samma sak som Linda här ovan! :-)

// Jenny

Malin sa...

Hahaha, jag trodde det skulle handla om ringar under ögonen :-DDD

Linda K sa...

jenny och linda: den är i rosa filt, mina damer! ta den inte hundra procent seriöst ;)

mel e: ja det med ;D

Jessica sa...

Har du nåt tips eller en länk till nån med dessa ringar.. För jag tror inte jag fattar hur de ser ut... Eller så är jag bara en trögis...

Mie sa...

Här har du en gammal o guldig till:)

Att ha det gott sa...

Ännu en gammal guldig

Linda K sa...

jessica: tänk enorma silverringar med svarta och turkosa stenar. eller kolal de kända modebloggarna ;)

mie: du och jag, mie! :D

att ah det gott: du och jag, att ha det gott! :D

Anna Krimskrams sa...

Vadå "i ropet"? Stora ringar är ALLTID inne! :D Jag har köpt en baaaauta i Berlin nu senast. Ska skrämmas med den när vi fikar nästa gång! Snart? :D

Jag kanske ålderskrisar...?

herrå!

Linda K sa...

anna: ha ha ha jaaaa ta med den så jag får förfasas :D närå, det kan va cool, men kanske inte hela handen full?

JO sa...

Jag hade en estet-lärare i gymnasiet som inte bara hade ringar på alla fingrar (och alla tår) utan på alla leder på sina fingrar också. Alltså. Innan och efter knogen. Inte för att det hade något med saken att göra egentligen. Fick bara en traumatisk flash-back. Sen så hade hon skinntofflor också, jämt, höger med en sol på och vänster med en måne...

Linda K sa...

johanna: förstår ditt trauma ;D