måndag, juni 15

Några "detaljer"

Färgmässigt andas jag Minimarket idag!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Lovely! Jag köpte också den tröjan från Campadre. Ett riktigt kap :)

/Sofia

Linda K sa...

sofia: visst är den fantastisk! :D

LindaLiten sa...

jag köpte den inte och känner mig rätt missnöjd över detta. Du är grymt snygg idag. Sommarjobbaren måste vara helt lost i närheten av din coolhet. ;-) (I mitt huvud är de ett litet pryo du fått på halsen ;-)

Linda K sa...

lindaliten: han är sjutton, han tycker jag är en tant :P

Linda K sa...

lindaliten: ... men en snygg tant ;D

Sussilull sa...

Åh vad fin, jag köpte också den så nu känner jag mig ännu nöjdare :)

LindaLiten sa...

17! Då är han ju ett litet pryo. Klart han tycker att du är en tant då......but of course en snygg sådan.

Linda K sa...

sussilull: :D

lindaliten: :D