fredag, juni 26

Beige är bra

Jag sitter i en bil och kan inte gärna reafynda. Men jag kan hålla med Ebba i hennes resonemang kring beige kofta.

Perfekt (och enkelt!) sätt att köra säsongens trend med neutrala färger som kräm, puderrosa, benvitt och beige. Beige koftan framhäver dessutom solkysst glow. Oslagbart fräsch att dra på över nytvättat vitt linne en ljummen somarkväll. Matcha med slitna jeans, korta shorts eller varför inte låta den sticka fram under en kavaj.

Och vid närmare eftertanke behöver jag inte reafynda koftor i dessa kulörer.



3 kommentarer:

Att ha det gott sa...

jag vill ha din garderob

Linda K sa...

att ha det gott: jag är rätt nöjd själv faktiskt :)

Anonym sa...

hej
ser att du har lång länklista till olika bloggar. vet du om det finns någon tjänst där man ser hurdana bloggarna är`?skulle vara kul med en sajt där folk får beskriva bloggarna i stil med, "fräck", "mysig", "chic" osv. ebbas blogg är min favorit men skulle gärna hitta nån i samma stil till. har du tips? gillar att ebba är sund, klarar av att klä dig trendigt men ändå se snäll ut.