måndag, juni 15

Därför ska jag inte ta med mig telefonen på toa i fortsättningen

På toa:

*ring ring*
F*n... jag svarar inte... hm externt nummer, vem vem vem... f*n jag svarar...
- Linda K?
- Hej! Jag heter bla bla bla och jag bla bla bla...
- Hej hej... *torka torka, samt överlägger med mig själv huruvida jag ska våga spola eller inte*
- Bla bla bla....?
- Eh absolut, det låter jätteintressant. Jag ska bara... ehm kan vi höras lite senare om det?
*står utanför toaletten nu, ospolad*
- Bla bla bla...
- Tack då, hej!
*går tillbaka och spolar*

13 kommentarer:

Sara sa...

Oj, jag hann bli lite nervös, där. För att du skulle ha spolat ändå. ;)

Miss Upsey Daisy sa...

Tänk om det kommit någon...? :0

Att ha det gott sa...

du har något att hämta hos mig

karro sa...

Haha! Nyfikenheten är lite jobbig ibland

Linda K sa...

alla: tänk om tänk om... ;D

att ha det gott: jag tittar in :)

åsa sa...

jag har svarat på jobbet när jag satt på toa, nedtecknade till och med en anteckning på toapapper!

Linda K sa...

åsa: inovativt! :D

Linda K sa...

skåneanna: ha ha ha, herregud vad du gick igång på det :D

Linda K sa...

skåneanna: :D

tant t sa...

ha ha :D Så kan det gå! Tur att inte någon kom mellan ;)

Linda K sa...

tant t: jag hade aldrig släppt in honom/henne.

Lina sa...

Ojdå... Hoppas för din skull att du bara pinkade :)

Linda K sa...

lina: jag har förträngt allt och minns inte ;)