onsdag, juni 17

Där satt den!


12 kommentarer:

Maria G sa...

Du är grym! Jättefint.

ida sa...

Fasen vad duktig du är! Fattar inte hur du får till bokstäverna så snyggt..?!

Anonym sa...

Wow. Hur snyggt som helst. Jag är mycket imponerad.

Livet de la crème sa...

Tjusigt!

hedgehog-sara sa...

åh - vad snyggt, jag skulle nog inte lyckas sådär bra :)

Linda K sa...

alla: tack och bock! det har varit ett visst pill :)

Petra sa...

Sketasnyggt. Är det svårt att brodera? Jag är så jäkla fumlig när det gäller sånt där och har inget tålamod alls.

Jag snodde bilden och la i min blogg :)

Linda K sa...

petra: tack! nej det är inte alls svårt, lite pilligt och man får inte stressa. en bokstav eller ett par per dag, typ :)

Alexandra sa...

Verkligen fint! (Och tänkvärt.) Och grönt är min favoritfärg över alla andra.

Jag gissar... plattsöm på linne, kanske? Väldigt bra resultat - det är inte alltid så lätt att få till plattsöm, framför allt om man arbetar på ett lite mera glesvävt tyg som ditt. Och kombinationen av nyanser på tyg och tråd är perfekt - lagom kontrast för att texten ska bli tydlig, men tillräckligt nära varandra för att skapa ett enhetligt intryck.

Äsch. Jag bara svamlar på.

/sexy lexy, the textile nerd

Linda K sa...

sexy lexy: precis! lite snett och vint blir det ju, men det är lite charmen också tycker jag. att det är likt originalet men ändå hemsnickrat :D

Anna sa...

grymt!!
vad är det för typsnitt egentligen?
måste kopieras (men kanske inte med samma citat dock...)

Linda K sa...

lilla mamman: jag valde nåt som liknar originalet, kommer inte riktigt ihåg :)