torsdag, juni 18

Baby blues

Har jag fått en släng av. Igår höll jag en fyraveckors minibebis, herregud jag tror hormonerna började dansa wienervals. Härom dagen blev jag helt enkelt tvungen att köpa världens minsta sockor på POP, bara för att. Eftersom ingen i vår familj har storlek 13-15 skickade jag lämpligen vidare till kära kusin som kommer att ha tillgång till ett par såna små tassar inom viss framtid. Maken frågade förra veckan om det inte ska vara en liten till, men jag vill tro att han gjorde det med glimten i ögat. Och så ser man såna här magar, som snart förvandlas till små små små babbisar!

Men. Men. Men.

9 kommentarer:

nattvinge sa...

Jag är så bäbissjuk så att det är löjligt, men det tror jag beror på att jag sagt bestämt nej till fler. Då ser man liksom bara fördelarna med "det man inte får", eller? ;-)

hedgehog-sara sa...

För mig har det där gått över för längesen, jag känner mig helt nöjd med två tonåringar ;)

Linda K sa...

nattvinge: så är det nog här med :D

hedgehog: men en liten liten liten...

nadia sa...

Kör för fasen, medan mannen är på ;)

Linda K sa...

nadia: ha ha ha, nej du det är färdigtbakat här! bara dagdrömmer lite :P

Linda sa...

ja, jag förstår precis.

Linda K sa...

linda: :)

Dorisettan sa...

Jag får också sådana där bebissug, men håller dem väldigt hemliga för den potentiella fadern....
Här är det också "färdigbakat", men jag vill liksom aldrig säga aldrig.
Tänk om du skulle slå till på ytterligare en bebis - då kanske din fabulösa walk-in huxflux blev till ett barnrum. Ve och fasa.

Linda K sa...

dorisettan: HA HA HA!!! vänta... HA HA HA... bara lite till HA HA HA :D