lördag, juni 13

Ett första utkast

Vet inte om jag under-, över- eller lagomdriver?


12 kommentarer:

Mrs J sa...

Skor x många, haha! Jag överdriver nog för det mesta packningen. Packar helst för ALLA eventualiteter som möjligen kan förekomma.

Minna sa...

Det beror på hur länge ska du vara borta.
:O

Linda K sa...

mrs j: det gäller att få till de rätta kombinationerna!

minna: 11 dagar tror jag.

skåneanna: hö hö. inte HELA månaderna, kära du :P

LottaJ sa...

Danskarna är ju bra på skor, i Ringköping finns flera skoaffärer, så du kanske ska "glömma" några par hemma för att rättfärdiga _nödvändig_ skoshopping :)

Sofia sa...

trosa x 7 för elva dagar? det måste vara fel va??

Linda K sa...

lottaj: oooohhhhhhh tack för tips :D

sofia: ha ha ha, du har inte läst inlägget om vaskemaskin ;D

Sofia sa...

ahh jag tänkte inte så långt ;-)
jag tänkte väl!! :D

Linda K sa...

sofia: :D

Miss Tree sa...

Och inte en strumpa så långt ögat når?

Linda K sa...

miss tree: som sagt, ett första utkast ;)

Unknown sa...

Sjukt.

Packa gör man i en blå IKEAkasse en timme innan man åker.

Linda K sa...

janne: jag sätter upp en spegel och skickar ordet sjukt tillbka till dig :P