fredag, juni 5

Snart midsommar

Det bara slog mig. Det är midsommar om två veckor. Allra redan! Vi sjöng sommarpsalmer i går i kyrkan (och Blott en dag, låt bli att lipa till den om ni kan) på begravningen.

Jag tänker spontant midsommar-rea. Jag vet. Men det är lätt tänkt, testa själva. Ibland är det mest skitpå dessa reor. Men nu i lågkonjunkturstider kunde man gissa att det kan vara en del godbitar i antågande också.

Bara spekulationer från min sida. Men jag är å andra sidan inte helt bortkommen på området.

6 kommentarer:

No-one sa...

Om någon vet, så borde det vara du.

Unknown sa...

pixalexia: :P

tant t sa...

Sötaste lilla pricken...! Tur att hon hinner bli frisk till midsommar ;)

Linda K sa...

tant t: precis :)

Taru Tuomi sa...

Ja men gud ja. Midsommart snart ju!

Hoppas dottern din kryar på sig snart.

Linda K sa...

taru: helt galet! kul att du bloggar igen. tack :)