onsdag, juni 3

Reclaim the elevator

Allt kan hända i hissen. Och gör det också.


6 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

finns det sån övervakningskamera i hissen? Tänk vad kul de har isåfall, dom som sitter och övervakar ;)

tant t sa...

HAHA :D Såg "dagens" och fnissade över att någon skulle kunna dyka upp mitt i fotosessionen. Såg sedan detta inlägg och skrattade rakt ut...tänk så skoj om någon såg ;D

tant t sa...

Kom att tänka på en sak till... Jobbar du högt upp i ett högt hus? Så mycket tid till fotograferande i hissen. Eller tryckte du på nödstopp kanske? Hmmm, dags för mig att återgå till jobbet :)

Linda K sa...

hedgehog: jag har tittat, och jag kan inte hitta nån ;D

tant t: jag åker upp högst upp, och så tidigt brukar det inte vara nån hisstrafik. om hissen drar igång gäller det att se nonchig ut inför dörröppning ;D

Anonym sa...

Snyggosyster!

/bror

Linda K sa...

bror: tack sötaste bror! :)