onsdag, juni 10

I curse you, Bea

Bea, vad har du gjort!? Kom inte dragandes med den ultimata vita blusen till nedsatt pris. Jag blir tokig! Jag behöver inte en vit kreation till i min klädkammare (blopp blopp blopp), hur kan du göra så här mot mig? Inte rättvist...

Porr för blusälskare:

Vit blus i Bomull med välskräddade detaljer som alltid med Bea. Löstagbar veckad krage som fästs bak i nacken med knapp & knapphål. Bandkantade tampar vid ärmen som knyts ihop till en snygg ärm. Mått: Bystvidd: 101cm. Hel längd: 56cm. Passar alla storlekar upp till en bystvidd på 101cm.100% Bomull.

6 kommentarer:

Pia Wester sa...

Ursäkta mig, men det står faktiskt Linda K skrivet på den.

Linda K sa...

ffp: ELLER HUUUUUUR!

Att ha det gott sa...

Räcker Ljuvlig???

Linda K sa...

att ha det gott: näe :)

Taru Tuomi sa...

SÖT

Linda K sa...

taru: just söt!