torsdag, april 2

A la Minna

DAGENS VILL HA: Ett armband från Littmark, men vilken färg!?
DAGENS KLÄDSEL: Var god se dagens outfit.
DAGENS SMINK: Ljusblå ögonskugga.

DAGENS FRISYR: Skitsnygg på kvällen.
DAGENS HÄNDELSE: Hos frissan.
DAGENS LÅT: Mot min vilja Hope and glory med Måns. Den spelas ju hela tiden!
DAGENS PLANER: Veckohandla mat.
DAGENS SAKNAD: Ungarna när jag är på jobbet och när jag veckohandlar.
DAGENS DUMMASTE: Ingen har varit speciellt dum idag.
DAGENS DROG: Kakor x 2.
DAGENS ROLIGASTE: Komma hem på kvällen.
DAGENS FAVORIT: Den ligger hos DHL och väntar.
DAGENS KÖP: Ny frisyr. Och mat.
DAGENS GODIS: Kaka, som sagt.
DAGENS DRYCK: Kaffe.
DAGENS LÄSNING: Grafisk kokbok.
DAGENS HUMÖR: Gott, men örntrött nu.
DAGENS ORD: Kaka?

En Minna-lista alltså!

10 kommentarer:

mmm sa...

BARA ETT TIPS

Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort i brevlådan som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)

Passa på att bli medlem sålänge sidan knappt har några medlemmar. Det gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort, jag har snart ett presentkort på H&M och jag blev medlem igår. :)

http://www.freestreet.se/?r=5379

Linda K sa...

mmm: tack för tipset, men det känsn lite ambitiöst för mig :)

Minna sa...

Åh, jag vill också ha ett sånt där Littmark.

Linda K sa...

minna: lurre vid fridhemsplan och kolla på Accessora nån dag?

Minna sa...

Absolut! Hörs på mailet!

Linda K sa...

minna: trivslo!

Polly sa...

Aha, är det dags att damma av sina gamla tennarmband? :)

Linda K sa...

p: det är det! :)

Jag är nästan som du sa...

Jag har ett vitt sånt Littmark, fint på somamren när man är brun men inte sååå fint på vinterbleka armar...

Linda K sa...

agneta: aha, kanske nåt mer färgigt då...