måndag, april 20

Pressad

Hörrudu bibliotekarien, kom ut ut kopieringsapparaten nu.

9 kommentarer:

No-one sa...

Ha ha ha, helrätt. Man har inte roligare än man gör sig.

LindaLiten sa...

Du skulle passa in på vårt kontor LindaK;-)

Linda K sa...

pixalexia: ingen här förstår mig ;)

lindaliten: åh det vore kul! :D

Ulrika sa...

Vi slår ett slag för att värna om allas vår inre femåring! :D

hedgehog-sara sa...

oahahahaha - kan du inte kopiera äset också :)

Missy sa...

Oh! Ah!

Linda K sa...

ulrika: :D

hedgehog: jag tror inte kopiatorn håller :P

skåneanna: vem vet vilken del jag tar nästa gång :P

missy: joru! :D

Charlotte sa...

Nu har jag läst din blogg så länge och aldrig kommenterat.
Så mycket som jag har igenkänningskluckskrattat åt dina underbara inlägg!!
Vilken fantastisk humor du har!
Tack för det!

Linda K sa...

charlotte: tack vad glad jag blir :D