måndag, april 20

Finn ETT fel



JAG BEHÖVER DEN!

20 kommentarer:

Annie - PD sa...

Hahaha - det gör du verkligen!
Klänningen är dock ljuvlig på dig :D

Linda K sa...

annie: ja en sketen ryggsäck håller itne i längden! tack :)

Pia Wester sa...

Ja, det gör du faktiskt!

Linda K sa...

ffp: abselut!

Anna Krimskrams sa...

Vacker som en dag är vad du är! Men hade du inte fått en sådan väska av din farmor?

anna sa...

ja, du HAR ju en! tänk på mig som INGEN har! ;) annars instämmer jag, tänk så rätt den hade varit! ha en ljuvlig måndag!

Linda K sa...

anna krimskrams: nu låter jag väl helt odräglig, men farmors är stor och beige, den här är liten och svart... :O

fru a: se svar till anna krimskrams... :S

Alexandra sa...

Hm, jag fortsätter tycka att the real thing (dvs gammal) är oslagbart! :)

Är dessutom allergisk mot ryggsäckar. Fast det är väl ett måste på cykel, kanske. (Den här Gucci-varianten skulle jag nog kunna stå ut med: http://www.thebagforum.com/upload/b198380a17047ca783f7956bbca522c2.png)

PS: Du är så fin idag! Fast... det betyder inte att du inte brukar vara det, äsch... jobbigt... :S

Anna Krimskrams sa...

Oj. Vilken misär, inte behöver du ursäkta dig för min skull. Klart du ska ha den lilla svarta också :D

Linda K sa...

sexy lexy: gammalt ÄR oslagbart, jag har bara fått den lilla svarta på hjärnan... och ja ryggsäck är det enda som gäller på hojen, och den får gärna var hur ful som helst. tack! :)

anna krimskrams: jag tror jag kan behöva en ält-lunch med dig :D

Anna Krimskrams sa...

Att du vågar! :D Jag kommer dyka upp med 17 A4 med argument varför du bör ha den.

Linda K sa...

anna krimskrams: jippi! fredag den 8 maj? :D

Vesnas vardag sa...

Jag skulle vilja ha hennes smala ben också...

Ulrika sa...

ATT du gör! :)

Polly sa...

Den vänstra har byxor den högra har en kjol?

Linda K sa...

vesna: tycker nästan hon ser lite FÖR benig ut...

ulrika: eller hur!

p: en klänning, kära p, en klänning. och nej, fel svar :D

hanna sa...

Det finns en liten svart på Gina Tricot såg jag. Lycka till! :)

Linda K sa...

hanna: jag vill ha en liten svart från palmgrens ;)

tant t sa...

Men din är bra mycket mer praktiskt när du cyklar ;)

Linda K sa...

tant t: jag ser den som den ultimata lilla bära-med-sig-saker-till-möten-på-jobbet-väskan :)