onsdag, april 29

Typ... många

- Jag köpte lite extra vatten idag, sa maken.

Jo.

23 kommentarer:

hedgehog-sara sa...

Ni skulle verkligen ha en Sodastream...

hedgehog-sara sa...

Ni skulle verkligen ha en Sodastream...

Tina sa...

Ni skulle verkligen ha en Sodastream...

sagt o gjort sa...

Ni skulle verkligen ha en Sodastream...

sagt o gjort sa...

Sa jag att ni verkligen skulle ha en Sodastream?

Vesnas vardag sa...

Ni skulle verkligen ha en odastream... *ASG*

Polly sa...

Ni skulle verkligen ha en Sodastream...

Linda K sa...

hedgehog: nixpix, inte en till maskin i köket. hellre källaren full :P

hedgehog: nixpix, inte en till maskin i köket. hellre källaren full :P

sagt o gjort: nixpix, inte en till maskin i köket. hellre källaren full :P

sagt o gjort: jag tror du nämnde det;)

vesnas vardag: nixpix, inte en till maskin i köket. hellre källaren full :P

Linda K sa...

p: du e inte klok madicken!

Enannan sa...

Är jag packad eller? Inläggen verkar föröka sig! Är jag packad eller? Inläggen verkar föröka sig!Är jag packad eller? Inläggen verkar föröka sig!Är jag packad eller? Inläggen verkar föröka sig!Är jag packad eller? Inläggen verkar föröka sig!

Petra sa...

Ni skulle verkligen behöva en sodastream, tänkte jag skriva men så såg jag att flera redan hade gjort det. Gjort det. Hade flera. Sa jag att jag tänkte att jag skulle skriva...

Erika sa...

En sodastream som inte syns då? Finns en sån variant som man monterar under diskbänken och så byter man ut sin vanliga kran mot en snofsig variant som förutom att hälla ur sig "stilla" vatten även har en liten extra kran för bubbel. Den ligger på vår önskelista men är tyvärr inte gratis...

Linda K sa...

enannan: du e ju full! :D

petra: nu förstod jag inte riktigt, vad var det vi borde skaffa nu igen?

erika: vi har kommit fram till att det inte skulle bli billigare/bättre med en soda. det funkar bra med flarror. bara maken som flippade ur lite ;)

Peter sa...

Jag tror man kan söka för det där. Nån slags bokstavskombination måste ligga bakom det där, haha...

Linda K sa...

peter: typ M.A.N. eller kanske S.T.O.R.H.E.T.S.V.A.N.S.I.N.N.E.? :)

Petra sa...

:-D

Anna krimskrams sa...

Först: Kaminmannen, och nu: Ramlösamannen!

Linda K sa...

petra: :D

anna krimskrams: hur ska det sluta? :D

Mrs J sa...

Klart udda shopping ;-) Vore smidigare med en sodastream kanske?

Anonym sa...

Lite? haha :D
Skogsbär är den godaste!

Linda K sa...

mrs j: nä vi hoppar soda stream. det brukar inte se ut så här hemma ;D

skånaanna: ett enda stort kollektiv kanske :D
anonym: skogsbär är mumma :D

caroline sa...

Men hallå det där är ju inget bra för miljön! Ajja bajja.

Ni har inte funderat på en soda stream?
;o)

Linda K sa...

caroline: HA HA HA! ;D