fredag, oktober 3

Det önskades en nacke

Och jag ger er en nacke!


14 kommentarer:

Anonym sa...

Snyggt! Uppklippta nackar är verkligen fint.

yllet sa...

ohhh vad fint!!! jag är galet sugen på att klippa mig kort! spec nu när håret rasar av mig pga amningen..

Dorisettan sa...

Supersnyggt!

Frida sa...

och vilken tjusig nacke sen!

Anonym sa...

Önskaren av nacken tackar och bockar! :) Supersnyggt!
/Jenny

Glamourbibliotekaren sa...

Åh, fint!

Linda K sa...

alla: tack tack tack tack tack... :D

Anonym sa...

Snyggt. Så vill jag oxå ha!!

Linda K sa...

ingela: bara att klippa till :D

Världen är liten… sa...

Jättefint verkligen! Är det ok om jag kopierar och sparar dina två klippbilder för ev framtida frisörbesök?

Solrosfrö sa...

På onsdag är det min tur!! Du är vacker som en dag - både framifrån och bakifrån :)

Linda K sa...

världen är liten: jag skulle känna mig hedrad :D

fröet: man tackar! :D

Världen är liten… sa...

Känn dig hedrad=o)!!

Linda K sa...

världen är liten: :D