lördag, september 28

Post frissa

Jaha det blev mörkare.


8 kommentarer:

Emma sa...

Aka snyggare!

Anonym sa...

Fint! :)

/Hannah

LindaKFan4Ever sa...

Snyggt!

Och angående Zombier, se Walking Dead! Jag hatar i vanliga fall den typen av filmer och serier men den serien! I Love it! Har hitintills inte stött på någon som inte gillat den efter att ha tittat på den, trots tveksamhet i början :)

Sara sa...

Fint alltså :)

Unknown sa...

alla: tack så mycket :)

lindakfan4ever: hm, jag har sett antal avsnitt, kan inte förmå mig att gilla den. för äcklig liksom :S

Minna sa...

SNYGGT!

Anonym sa...

Jättesnyggt!! Och vad är det för tjusig ring du har, den runda? Närmare bild por favor!! :) /Ulrika

Unknown sa...

minna: gulle dig, mothafocka.

ulrika: tack! den har jag ärvt från min farmor :) bild kommer!