torsdag, september 26

Metro mode suger

Jag kan ha nämnt det förr, eftersom det irriterat mig förr. Tidningen Metro Mode som kommer fyra gånger per år. Den kan man få försöka prenumerera på.

Magasinet kommer ut fyra gånger per år, anmäl dig nedan nu och du har möjlighet att bli utvald och få nästa nummer av Metro Mode direkt i brevlådan.

Jag anmälde mig när första numret kom ut (när-det-nu-var) men fick inget magasin hemskickat. Jag blev uppenbarligen inte utvald. Vad är det för skit? Antingen kan man eller så kan man inte beställa den. Ska man kråma runt dom där småtjejerna som nån jävla hang-around och böna och be om ett nummer? Läs min äss.

Vafan! Om man vill bläddra i deras skittidning finns den förresten som pdf på nätet. Inget jag direkt rekommenderar.

Det kan vara så att jag har hormoner i obalans.

8 kommentarer:

Minna sa...

Ja fifan.

Anonym sa...

Bra Linda!
Äntligen får jag ett forum att spy lite galla över detta :)
Jag har precis som du anmält mig....TVÅ gånger till och med utan att bli ärad att få den sjukt exklusiva tidningen. Vet inte om det har med vår ålder att göra....(jag är lika gammal som du).
Hur som så skiter jag härmed i deras tidning och nöjer mig med alla andra bra alternativ som finns ;)

Så, skönt att få spy lite ibland.

Tjing
/Monica

mis(s)match sa...

Jag registrerade mig och blev utvalt...
Kanske för att jag bor i Göteborg????

Unknown sa...

minna: fiiiifan!

monica: ja eller hur! :)

mis(s)match: för att du är ung och snygg antagligen :)

mis(s)match sa...

Hahaha!

Jessica E sa...

Fick den med i Lindex kassen och kan ju bara hålla med om att den är en riktig skittidning för klubben för inbördes beundran!!! Men så är jag också precis fyllda 40 :-)

Malin sa...

Apropå hormonerna såg jag att senaste Stil behandlar dessa: http://sverigesradio.se/sida/avsnitt/257511?programid=2794

Unknown sa...

malin: ha ha, det ska jag lyssna på på vägen hem. tack :D