onsdag, september 25

Bilar och Flygplan - snart på allas läppar!


Hör upp alla Cars- och Planes-fantaster! Eller alla föräldrar vars barn är Cars- och Planes-fantaster!

Tillsammans med Pretto PR och Lip Smacker får jag möjlighet att lotta ut två kit med coola lypsyl med Cars och Planes från Disney som motiv. Perfa nu när det börjar bli kallt och läpparna torra.

Allt du behöver göra är att ange din coola unges / coola ungars namn i kommentarerna så drar min coola unge och föredetta Cars-fantast (man får inte riktigt digga Bilar när man är 9, men innerst inne gör man nog det litegrann ändå) två vinnare på tisdag kväll.

Örrrn öööörrrn.... (det föreställer billjud)

33 kommentarer:

Jenny sa...

Molly och Otto behöver coola lypsyl! Det är ju helt galet hur många lypsyl man köper och ändå hittar man aldrig ngt när man behöver.

Jessica sa...

Edwin & Ludwig, 3,5-åriga flygplansfantaster.

Akan-Kakan sa...

Stig!

Pudding sa...

Kevin & Melanie!

Jennysjox sa...

Ed och Sam! :-)

Maria sa...

Filip & Anton!

Åsa sa...

Ottilia! Storförbrukare av lypsyl pga att de försvinner.

Anna sa...

Vera o Ellen :)

Alexandra sa...

Viggo! Nu håller vi tummarna ;)

Anonym sa...

Simon & Lisa!
// Jenny

Anna sa...

Elis

Anonym sa...

Frans och Klara

/t

Atomflickan sa...

Noah

Mustardseed sa...

Irma håller tummarna!

Malin sa...

Slirade igenom inlägget och läste att du LÅNAR ut två kit. Coolt, tänkte jag. Lite bibblo-style. Mina coola barn heter Sonja, Björn och Liv. Eller Oliv som vi säger :-)
Klart slut.

Laila och Johan sa...

Charlie!!

Anonym sa...

Ellen & Amanda
/mickis

Malin sa...

William och Jacob

Sofia sa...

Josef! Stencool!

Anonym sa...

James 7 och Desmond 4!!!

Anonym sa...

James & Desmond!!

Anonym sa...

Wilmer!

//Mamma Sara

Anna sa...

Axel

Fredrik sa...

Selma, som fortfarande är en bekännande bilarfantast trots att hon är 9 år.

@enga sa...

Albin (5) och Elin (2,5). Båda älskar Bilar, och Albin skulle ha gått med sin kompis på Flygplanpremiären i Linköping i fredags, men blev sjuk. :-( Fast han kommer att älska Flygplan också när han får se den.

Jenny sa...

Leo! Han är inte mitt kiddo, men gillar bilar skarpt.

Anna sa...

Stella & Henry

Linda sa...

Hej! Jag heter Arvid! Jag gillar att pussas, så mycket att jag är lite fnasig runt munnen (det kan bero på att jag är lite snorig också, men då vinner jag ju inga läppen säger mamma...)
:D

linda sa...

Eli och Ester

// Linda

Elin sa...

Olle!

Unknown sa...

Hej

Erland och Sigrid vill gärna vinna.

Linda sa...

Alexander och Viktor :)Killarna med torraste läpparna i stan, fast dom blir fint röda så mamma är nästan avundsjuk ;)

Anonym sa...

Siri och Frans! / Åsa