måndag, september 16

Liten feberyra

Jag insåg efter en stund på arbetsrummet att det nog inte var så kallt utan att det var jag som febrade. Så, nu sitter jag hemma i myskläder istället. Med den där luddiga känslan när man har feber och duschar varmt (jag har de märkligaste minnen från en mjölkstockning och drygt 40 graders feber ståendes i en dusch, det var... konstigt). Man blir liksom tjock i huvudet?

En glad nyhet mitt i luddet: the return of magasinet CHIC! Trist att det lades ner, kul att det kommer tillbaka. Lite dyrare, men det kan det väl vara värt.


5 kommentarer:

Åsa sa...

Aahhh, jag gillade Chic!
Krya på dig!!

Garderobenmin sa...

Haha, tänkte samma sak....kul med goda nyheter när det är så synd om febriga jag.

Sara sa...

Älska chic alltså :)Jag har stora förhoppningar att hitta den på Arlanda imorgon :)

Hannah sa...

Krya på dig!

Unknown sa...

alla: fanns i hyllan redan idag observerade jag när jag var ute på obskyrt ärende. svettandes.

tack!