torsdag, mars 25

When in doubt - choose red

Det var minsann lite hysteri kring The garden Collection på H&M i förmiddags. Åtminstone i Kista. Där samlades jag och 25 tonårstjejer utanför entrén strax innan 10. Skuffade och puffade lite. Och testade loss.


Den här hajpade saken känns inte alls rätt. Som ett färgglatt tält. Kanske för att jag bara fick tag på en storlek 40? Inte coppad!
Blus som kunde varit söt om den inte var så babydoll. Här noterar den skarpsynte att jag inte har så mycket på mig undertill. The Garden Collection går nämligen inte ihop med plisserad kjol. Inte coppad!

Sötaste blusen av alla! Gillar den jättemycket, särskilt att man kan dra åt den i midjan. Men... inte coppad!

Ännu en babydoll. Inte coppad!
Alltså. När man satt den här på sig behåller man den på. Underbar! Fast, jag fick ta av den till slut ändå, kändes inte lämpligt att ha den på jobbet. Undrar när jag får tillfälle? Coppad!

18 kommentarer:

Silje sa...

Den røde kjolen var dritfin! Håper du finner en anledning å bruke den.

Hvorfor har ikke jeg kjøpt den da... Montro :)

Linda K sa...

silje: den är som en bakelse! kan man ha den på dop?

Fröken Film sa...

Det är inte klokt vad SNYGG du är! Och en underbar självdistans på det. Löv ya!

Linda K sa...

ff: åh tack, nu blir jag varm och lite röd :*)

Taru Tuomi sa...

Snygg den röda!

Sara T sa...

Håller med Fröken Film! Du ser grymt snygg och cool ut! Me Like!

Garderobenmin sa...

Tur för dig, här i Götet tycks det ha tagit slut direkt, långa köer å allt det där. Jag fick verkligen inte tag på nått. Ville verkligen ha den blommiga klänningen med stora fickor i ett annat blommigt tyg. Du var smashing i den röda. Kanske med svart kavaj och strumpisar på dopet? Eller skinjacka?

Garderobenmin sa...

Min spaning säger att det sålt slut här för att våren verkligen är här med rensopade gator, varm sol och glädje i största allmänhet.

Silje sa...

Klart du kan ha den på dåp, med en liten kavaj i kirken for å dekke skuldrene går det helt utmerket! :)

Linda K sa...

tt: tack! :)

sara t: tack rara :)

liten: du är klok som en bok, liten! tack :)

silje: ja jag tänkte nåt sånt!

emma sa...

damn you som fick tag i klänningen! själv var man upptagen fram t ill 11.30-snåret och då var alla butiker inne i stan totalt utplockade

skandal!

Unknown sa...

emma: ajdå. men det är säkert folk som returnerar om ett par dagar, håll utkik!

Marre sa...

Mon pull vilken babe!!

Erika sa...

Nu är jag väl helt efter här - men vad betyder coppad?

Erika sa...

Om inte klänningen får följa med på dopet kanske de där skorna du hittade behöver ressällskap till New York? ;)

Linda K sa...

marre: :*D

erika: köpt! lånat av johan hurtig :)

erika: ha ha ha, ja just .)

Camilla sa...

om du skulle ångra dig angående klänningen finns jag här! skickade över kollegan till hm när dom öppnade. ingen röd klänning så långt ögat kunde nå, sa hon.

Linda K sa...

camilla: ajdå! jag ska spana åt dig om det dyker upp nån retur i kista!