onsdag, mars 31

Status

La just en cashmerekofta med kräk på i blöt.

9 kommentarer:

Lfthmn sa...

Så mycket för de hållna tummarna ;-)

Annie - PD sa...

Jag börjar tro att barn har kräkradar, så fort jag har handtvättsplagg på mig kräks Vendan på mig...!
Idag hotade jag med avdrag från barnbidraget om hon kräktes ner min grå Loeffler Randall kavaj och hon höll sig i skinnet ;)

hoppas att T. kryar på sig snart!

Och jag är ute i god tid - 19 april - lunch?? :D

Linda K sa...

skrållan: det verkar ändå vara på bättringsvägen!

annie: ja jäkla ungar! gärna en sån där rinnare ner på ryggen ;D

Jaaa vad kul! Jag har ett möte fram till klockan 13, orkar ni vänta så länge?

Luned sa...

Hahaha, underbart med föräldrar som vågar hand-/kemtvättsplagg!

Annie - PD sa...

Det orkar vi :D

Linda K sa...

annie: hurra, då har vi en dejt! :D

Linda K sa...

luned: ja man kan väl inte låta bli dom plaggen under alla år barnen är små! :D

Petra sa...

Jag uppskattar att du skriver kräk istf. "kräks". Detta ofog. Kräks är ett verb kräk ett substantiv. Så, nu fick jag det sagt :D

Linda K sa...

petra: ehum... ja just så tänkte jag ;D