onsdag, mars 8

Rosa och Bruno


Kärlek vid första ögonkastet.

18 kommentarer:

Anonym sa...

R+B=SANT
U+L=SANT
...och så varade de lyckliga i alla sina dagar...

Linda K sa...

u: sannerligen sanna ekvationer! :D

Anonym sa...

Är de äkta Mulberry? Om ja, aj..men smakar det så kostar det.. :)

Anonym sa...

Har bara en kommentar:avis, avis, avis....

Anonym sa...

ÄR det mullbär, eller vad?
Var kan jag hitta dem?
Är redan förälskad i den rosa, måste ha!!!

Anonym sa...

OMG. Jag är inte lite avis (:

Linda K sa...

anonymous: klart det är äkta mullbär :) Dom smakar och kostar!

tina: bara att sätta igång och spara. Det gjorde jag :)

bea: ja det är mullbär. Den rosa är förra säsongens, reades ut till halva priset i julas, och min kusin högg en. Min Bruno finns på Mulberry på Birger Jarlsgatan och Mulberry NK. Och på www.mulberry.com förstås.

joanna: spara spara spara så har du snart en också! :)

Anonym sa...

De var mycket fina! Mycket mycket fina! Jag får nöja mig med min rosa från Esprit :-D Jag är dålig på att spara helt enkelt

Linda K sa...

sandra: Esprit är najs också!

Anonym sa...

hm, ska de gifta sig nu???

Anonym sa...

Kära Anonymous
Är det inte det som är meningen? Smakar det så kostar det MEN kostar det så SMAKAR det oxå!!
Linda - njut av dina väskor och känner Bruno sig förfördelad kan jag ge honom ett gott hem ; )

Anonym sa...

Sjukt snygga väskor...vill ha den rosa NU=)!

Linda K sa...

hedgehog: bruno och rosa kysste varann, bakom en stam... eller hur den nu går :) Ja giftemål blir det nog!

camilla: tack! ska kanske förtydliga att det bara är bruno som är min, rosa är kusinens :)

hannasthlm: ut och leta :)

Anonym sa...

Jag är nyfiken på hur eventuella framtida barn skulle se ut. :)

Anonym sa...

De kanske kan göra små plånböcker eller så? ;-)

Linda K sa...

anna krimskrams och maria: ho ho ho ja vi får se vad det kan bli för liten avkomma :D

Anonym sa...

Ååh... Så snygga!

Linda K sa...

emma: visst är dom goa? :)