söndag, mars 26

Den där Emma

Kanske är det gårdagens vinintag, eller vårsolens värme här på kökstrappen som gör mig lite yr? Blir nämligen sugen på att springa till Lindex och prova en massa plagg, efter att ha bläddrat igenom deras Fashion Report. Det är egentligen inte min grej, liksom. Skyller på Emma, hon är ofärskämt fräsh i page och brunbränd och söt. Och på henne ser väl alla plagg fantastiska ut. Gillar den där vita spetstunikan. Kanske till och med den svart- och vitrandiga tröjan? Fast jag vet att om jag väl kommer iväg till Lindex brukar det lugna sig, för kläderna ser inte lika kul ut när dom inte hänger på Emma.

1 kommentar:

Linda K sa...

atomflickan: mmm det är inte tokigt alls. Pappsen som har byggt trappan *stolt*

Anar att det inte blir nåt för mig heller, men jag måste nog dit och nypa lite i plaggen ändå :)