måndag, augusti 11

Those were the days

För övrigt är jag coolast i stan i min nya tisha. Om du också var tonåring 1984 fattar du antagligen grejen. Känner du inte igen ynglingen på bilden kan tant Linda berätta att han var "smoking hot" när det begav sig. Karate kid, som alla trånande unga damer tapetserade väggarna med på 80-talet. Jag stal fodralet till (vhs!)-filmen i en videobutik, så stark var min kärlek. Gissar att det är preskriberat nu.

Jag tycker med andra ord att det känns befogat att bära Kid:et på bröstet

Wax on - wax off...

3 kommentarer:

B-M sa...

"Vax on , vax off"....:D

I will not keep calm and you can fuck off sa...

Men alltså, han gör ju TRANAN. Min stilförebild när jag gör tranan. Korrigering: när jag gjorde tranan. Nu gör jag ju mest ingenting. Men kanske kan komma att göra!

VAR har du fått tag i den? Underbar ju!

Unknown sa...

b-m: back in the days! :D

i wil not: jag vet inte vad han gör men jag äääälskade honom när jag var ung :D

hittade den i en liten butik i norrtälje. kunde inte motstå!