torsdag, augusti 28

Då ska vi se...

Jag tog en springtur på lunchen, och lyssnade på Varvet Internation (vet inte hur namnet Värvet gör sig på utrikiska, en vanesak kanske. Voarvet?). Kristoffer Triumpf intervjuade Sasha Grey. Som jag inte direkt hört talas om tidigare. Är väl inte tillräckligt insatt i branchen ;)

Nå, jag lyssnade och kunde inte låta bli att bli lite nyfiken. För här snackar vi erotik, förstår ni. Och kanske mer än så emellanåt? Sasha Greys bok har nyligen kommit ut på svenska, och ja jo alltså nu blev det visst så att jag beställde hem den.

Så nu blir det åka av, eller vad man säger... :*D

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du sol poddrar så mycket - har du testat appen Acast??
Superapp!!

/hon från förrivärlden
SkåneAnna
:)

Unknown sa...

skåneanna: nix. hör att vissa podare gör reklam för den men har inte testat. skillnad på den och "vanliga"?

Anonym sa...

Hej o ursäkta sent svar!!!! :D
Jag ska erkänna att jag aldrig ens lyssnat på en podd, men eftersom utvecklaren av Acast liksom tillhör familjen (the extended one) tänkte jag kolla om ett proffs gillade den (du alltså)

hej hopp sockertopp
/skåenanna igen