torsdag, augusti 28

Hej Whyred!

Jag har inte stenkoll, tänkte nog att Whyred redan fått sin guldknapp. Så det var väl på tiden, och roligt. Jag gillar Whyred, även om märket kanske inte ligger på min fem-i-top-lista över svenska designers (vilka finns på min fem-i-top? Måste fundera kring det). Har några godingar från årets vinnare hemma (bland annat den här), och en på mig idag. Leokoftan! Minns ni, den var het när det begav sig. Och funkar fortfarande utmärkt tycker jag. 100 procent mjuk skön merinoull. Kva-li-tää!


4 kommentarer:

Frida sa...

Klart jag minns den, hänger ju hemma i min garderob med ;) Får kanske åka på i morgon (för i dag jobbar jag hemma, i slappast möjliga klädsel).

Unknown sa...

frida: jag försökte googla den (innan jag gav upp och tog ett foto på mig själv) och fick upp bild på dig! med långt mörkt hår. du var fin då och är fin nu :)

Anonym sa...

Du är som allra allra finast när du är sådär "damig" som du är idag :-)
Du strålar (stressad eller ej) ;)
//Moa

Unknown sa...

moa: tack snälla, vad glad jag blir :)