torsdag, augusti 14

Dagens

Grå top COS, grå teaterkjol Filippa K, beige klackar Zara

7 kommentarer:

Anna sa...

Igår blev jag plötsligt besatt av att precis såna där klackar! I den färgen. Har du sett några på sistone?

Unknown sa...

anna: mja, eftersom jag redan har spanar jag inte direkt. zara brukar kunna ha! :)

Anna sa...

Nej fattar det, men ibland har man tur. Scannade av hela internet igår inklusive Zara - men tack. Gillar Zaras skor rent generellt faktiskt. Bekväma och bra kvalitet för det priset.

Jessica E sa...

SNYGGT!!!!

Unknown sa...

anna: instämemr!

jessica e: tack!

Anonym sa...

Fint! Sån tröja tänker jag också köpa. Läste snabbt - karatekjol! Innan jag kommit till sans tänkte jag, va fräsigt.
Anna.

Unknown sa...

anna: HA HA HA! ja det vore verkligen fräsigt. undrar var man hittar en sån? topen är toppen :)