måndag, maj 5

Style by Linda K

Stilgurun!
Önskas: hur man stylar den slappa ("loosa"?!?) byxan till sommaren :)

/ Josefin

Hej! Smickrande tilltal, man tackar. Jag råkar vara relativt nybliven ägare till inte mindre än två par loose brallor. Ett par långbenta och ett par lite kortare. Vi snackar typ pyjamasbyxor och jag tycker det känns helt rätt i sommar. Slappt hemma och på jobbet, jaharå!

Så här ser dom ut. Den korta varianten i min ägo är dock ljust blekrosa, inte prickiga.
Till dessa tänker jag mig, beroende på tillfälle, en svart top eller t-shirt. Kanske en kavaj över.  Ett par fina sandaler till. Det är snyggt med något lite mer åtsittande till slappa byxor. Å andra sidan! Tror det kan vara kalas med en fluffig blus eller skjortan som hänger lite slarvigt över underdelen. Gärna klackar till det. 

Vid närmare eftertanke säger jag att the sky is the limit med såna här braxor. Om det beror på att sommaren är nära eller att jag har två glas vin i kroppen spelar mindre roll. Anything goes! :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, varifrån kommer de prickiga?

Malin sa...

Varifrån kommer de rutiga skönheterna?

Unknown sa...

anonym: hope!

malin: isabel marant!

Anonym sa...

Man tackar ödmjukast för hjälpen! Nu ska här experimenteras!

/ Josefin :)

Unknown sa...

josefin: :D