fredag, maj 30

LWD

Sofi och jag har ju en del plagg gemensamt. Det har hänt både en och två gånger att vi dyker upp i samma lika kläder.

Den här benvita klänningen från Filippa K har jag klämt på, provat, ältat runt och så vidare. Men inte kommit till skott. Och så dyker hon upp i den, såklart. Eftersom hon har härmat mig så himla mycket (OBS megasjälvironi) tycker jag att det är helt befogat att göra detsamma för en gångs skull.

DESSUTOM BEHÖVER JAG VERKLIGEN EN KLÄNNING TILL STUDENTMOTTAGNING FRAMÖVER!

Så här fin är Sofi i sin!

4 kommentarer:

Åsa sa...

Och du kommer att vara så snygg i din!

Viveca sa...

Den är sjukt snygg! Enkel men ändå så perfekt! Go for it!

Anna E sa...

Riktigt fin är den, har också klämt och känt. Detta är nog tecknet att du ska köpa!

Unknown sa...

alla: redan klickad :)